Tidig jul!!!

Här har vi kört igång med Julfrianden:)
Robin kommer inte vara här i jul, förutom 2 timmar på juldagen:)
Då skulle han iaf få vara här, vilken jag är väldigt glad för.. 2 timmar är bättre än ingenting:)

Igår va pappa här & gav Robin julklapp ifrån honom..
Sen Robin börja titta på Emil vill han ha ett dragspel som Alfred, vilket han fick av morfar:)
Ni kan ju gissa hur glad Robin vart:D

Idag har Mamma & Kenneth varit här & gett honom julklappar, samt ätit mat:)
Av dom fick han Lego "Blixten Mcqueen´s lastbill Mack" till det va det med en blixten bil & en scheriffen i Cars..
Robin har sagt att han vill ha en sån, när vi har gått igenom tonvis med leksakskataloger som kommer hem så här lagom till jul:)
Sen fick han en stor lastbil, med massa bilar till, ett Blixten Mcqueen pussel & en jätte fin Onepiece som Catarina har sytt:)
As fin va den:)

Jag kanske lägger upp bilder imorn om jag har tid!!

Ha en trevlig helg ALLA, för det har jag & ska ha:)

Tingting:*

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Va kul att du har kommit igång igen, har saktat din blogg gumman. Puss kram Mamsen

2011-12-18 @ 16:49:06

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0