Igår & Idag

Gårdagen!!

Igår börja vi dagen med att Robin va ute & skottade med Kenneth, Robin ÄLSKART:)
Sen va vi hem till Danny & Tessan, med barn & hälsade på:)
Det va jätte längesen vi träffade dom, så det va riktigt trevligt:)



Efter besöket där så begav vi oss mot min Farmor & Farfar i Söderfors, Robin ville visa upp sitt dragspel:)



På kvällskvisten kom pappa hit & åt, friterad pommes frites & kycklingfilé bjöds det på..
Efter maten gick jag & Robin ut & gjorde en snölykta & snögubbe:)
Robin sa att snögubben va tvungen att ha en snopp, annars kunde han ju inte kissa:D



Efter utevistelsen satt jag, Robin & Johan inne på Robin rum & byggde pussel:)
Riktigt mys va det:)
När Robin hade somnat så mös jag & Johan ner oss i sängen & tittade på FCZ, vilka lirare:)

Idag

Jag har jobbat i vanlig ordning..
Vi har även hunnit gjort Tierp´s största snöhäst, jag Johan & Robin:)
Robin vart SUPERNÖJD:D





Snart blir det matlagning, vi inväntar Anna som kommer & ska klippa Robin:)
Det börjar bli som dax nu:)

Johan jobbar kväll ikväll:(
Vi går om varandra HELA TIDEN, så jävla värdelöst:´(
Tur är att han snart kommer hem:D

Fridens <3<3


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Nu var det länge sen vi sågs. Härligt att du mår bra igen, det förtjänar du! Vi i Marma önkar er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År :)



Många kramar Sara

2011-12-21 @ 20:19:09

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0