Chock:D

Ramla inte av stolarna nu gott folk:)
Jag hade totalt glömt bort att jag hade blogg, det va ju som ett tag sen:)

Det har hänt JÄVLIGT mycket sen sist:)

Jag har träffat världens finaste karl<3<3
Jag är den lyckligaste i hela världen, att ha dom finaste killarna i mitt liv är en ära<3<3







Robin växer så det knakar, han blir 3 år i April..
Tiden går så fruktansvärt fort!!
Han har varken napp lr blöja längre mamma´s stora kille:)







KÄRLEK<3<3





Sådärja nu har nog nog chocka några:)
Vi får se när jag skriver nästa gång:)

Puss&Hej<3

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Man känner sig så lycklig när du har fått de bra gumman. Du är värd all lycka i framtiden....................

2011-12-18 @ 20:31:37
Postat av: madde

Tusen tack<3

2011-12-19 @ 15:18:14

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0