Torsdag!!

Nu sitter jag & hoppas att Sverige går vidare tills på Söndag!!!

Idag har jag återingen planterat blommor!!
Robin & Johan gick till lekparken när jag började!!

Jag har nyss beställt 200 kort på Robin, det ska beställs 200 till:)
Om inte mer:)

Robin ramlade 2 gånger idag, tussen..
Så nu har han en sött liten blåmärke i pannan...

Men nu då säg SVERIGE!!!!!!!!

Det är inge batteri i våran kamera & laddaren ligger i någon kartong i förrådet..
Måste leta upp den, jag blir tokig om jag inte kan knäppa kort på Robin:*

Det måste jag oxå skriva, FY FAN VAD MED MYGG DET ÄR..
Vi kommer inte kunna sitta ute här i sommar:(
Usch jävla djur!!!

Tillbaka till Eurovision, nu är det bara 3 finalplatser kvar!!
2 platser kvar, HOPPAS..
1 plats kvar, tänk om vi inte går vidare........
KOM IGEN NU DÅ!!

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0