Tisdag!!

Nu är vi ÄNTLIGEN fått vårat bredband, det tog ju sisådär 1 1/2 månad!!

Imorn ska jag och Robin ner till Melins & titta på en ny cykelhjälm!!
Han fick en i julklapp men jag tycker att den är lite stor, men det tycker inte Johan!!
Så dit ska vi imorn!!

Sandra kommer även hit imorn & klipper mig & Helen:)

Robin han pratar för fullt nu, ibland fattar jag inte ens vad han försöker säga, lillgubben..
Går gör han för fullt med..
Han har kunnat gått länge, men inte velat!!
Men nu för några veckor sen så går han mest hela tiden:)
Tiden går alldeles för fort!!

Nu ska jag lägga mig i sängen & kolla på nya Beck!!
Hoppas den är bra!!

Robin utan dig vore jag inget♥


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0