flytt..

Jaha nu bor man på makrillen, det känns sådär..
Det kommer säkert kännas bättre när allt är klart!!
Vi är inte riktigt klara än!!

Anna & Patrik kom hit idag & fikade lite!!
Hallonwinerbröd bjöds det här idag, Robin tycket det va jätte gått..
Vi satt ute på baksidan!!

Robin har lär sig nya saker hela tiden, det är så himla roligt att se:)
Han pratar & pratar, pussas & pussas, min älskling♥
När han leker på sitt rum så pratar han jätte mycket med sig själv, jag älskar att så & tjuvlyssna på honom:D

Nu ska jag göra i ordning fläskfilégryta med pressad potatis..
Till efterrätt blir det äppelpaj:)

Nu ringde Helen & sa att hon kommer, hon ska käka med oss idag:)
Sen ikväll ska vi titta på Andra Avenyn!!
Sista avsnitten:´(


Han ska ge mig en puss:*














Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0