Dagis:)

Den 10 Augusti börjar Robin på Vallskoga Dagis lr "förskola" som det så fint heter!!
Det känns väldigt konstigt att min lilla plutt ska börja på dagis♥..
Jag kan inte riktig förstå det!!
Nu är det någon annan än jag som ska ta hand om honom på dagarna, någon annan som ska ha ansvar för mitt barn!!
Men jag vet att det kommer gå så himla bra för honom, det är nog mig det blir värst för..
Shit jag höll på att börja gråta idag närm jag pratade med en av fröknarna..
Som sagt det kommer gå FINT:D

Det har ju varit så himla fint väder nu, HÄRLIGT!!
Vi har varit ute nästan hela dagarna:)
Idag mötte vi upp Angelica, Thilde & Simon i en av lekparkerna, UNDERBART♥
Robin tycker på gilla när det gäller lekparker, han ÄLSKART!!

Så det där vi hänger när det är fint väder:)

Lite pics:)














Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0