Valbo!!

Det vart en sväng till Valbo idag!!
Jag köpte ett par jeans, as coola solgaljer, och en jätte ball keps till Robin!!
Jag har letat as länge efter en ball keps honom & så hittade jag en på HM:)
Robin tycker jätte mycket om att ha solglajer när det är sol ute, då passa det perfekt att köpa ett par till honom..
Han tyckte jätte mycket om dom, när jag provade dom på honom ville han inte att jag skulle ta dom igen, mammas älskling♥

Kommer bild inom kort:)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie, mamma till William

dom ser ju så coola ute i solbrillen när dom är små :) W gillar inte att ha sin kepa på skallen utan den gillar han att bita på skärmen på ;D sötnosarna !

2010-03-23 @ 16:18:48
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0