Torsdag!!

Robin har fortfarande feber, men tydligen finns det inget att göra åt saken:/
Det gör så ont i mig när jag ser hur dåligt han mår!!

Just nu sover han, det har han gjort en timme!!

Idag bllir det lax med romsås här hemma!!

Ikväll blir det SVB:)

NU VAKNA HAN♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Isabella

Jag hoppas verkligen han blir frisk snart!

2010-03-12 @ 11:22:27
URL: http://isabellaklacks.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stackars liten! Noah har också haft hög feber och hosta hela veckan. Han grinade när han hostade och fick upp jättemycket slem. Det är tydligen nåt virus som går nu och som drabbar barn under 2 år, läste jag. Vi får hoppas att det går över snart!



Puss Puss från mig i Spanien.

2010-03-12 @ 20:06:59
Postat av: Mandy

Hej, har inte suttit vid en dator på evigheter så jag svarar först nu :)

Jag hjälper dig hemskt gärna med din blogg. Men får jag säga en sak bara? Jag tycker som du har nu är skitsnyggt, det enda som skulle behöva ändras på är isåfall headern. Men du gör som du vill. Nu är datorn med mina program på inne på lagning. Vet inte riktigt hur lång tid det kommer att ta. Vill du vänta ett tag? Jag har andra bloggar som inte är färdiga än heller :( Datorn har krånglat som tusan & så har jag varit upptagen & inte hunnit klart med alla. Men som sagt, du gör som du vill om du vill vänta ett tag? Hör isåfall av mig så fort datorn kommit till sin rätta igen.

Hoppas lille Robin kryar på sig :( Kramar

2010-03-15 @ 10:09:38
URL: http://menvatusan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0