Torsdag!!

Natten bestod av att ta bort spyor i sängen, byta 5 blöjor..
Jag måste bara skriva vad som hända vid 4 tiden i morse..

Jag stod & skulle byta bjöla på Robin, han bajsar typ bara vatten nu & det luktar satan..
Sen helt plötsligt när han log där, så smallt det till & då fick jag så jag teg...
Snacka om sprutlackering, herregud det bara rann längs benen på mig:)
Johan håll på att dö när han kom in & såg vad som hade hänt..

Jag vet inte hur många gånger han höll på att spy:D
Jag hoppade in i duschen medans han torkade upp allt som va på golvet..
Och det va en hel del..

Sen när Johan kom hem med resorb till Robin så hade han bajsat igen!!
När ajg hade gjort honom klar så ställde jag honom upp på skötborden en stund, han ville inte ligga längre!!
Då fick skötborden sig en omgång med..

Jag tycker så himla synd om honom, nu har han mest sovit hela morgonen..
Självklart har han fått 39 graders feber med, som om det inte räcker med att ha magsjuka!!

Stackars Robin♥



Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0