sjukling :(

Gårdagen: Robin va jätte dålig igår, han behöll ingen vätska!!
Han va vaken en timme på hela dagen, snacka om slut!!
Det slutade med att jag fick ge honom vätskeersättning & majsvälling var 5:de minut, typ hela natten..

Tillslut spydde han av att han tyckte resorben va så äcklig, så då slutade vi med de, eftersom han kissade jätte bra!!
Det är ju ett bevis på att han va vätskefylld:)

Så då fick han sova några timmar, sen fick han majsvällingen & morotsoppa vid 4-5 tiden!!
Han har inte spytt sen igår, men haft diaréer idag!!
Nu får vi hoppas att morotssoppan stoppar, jag tänkte ge honom lite hemmagjord blåbärssoppa sen!!

Helen va är & gjorde mig sällskap, eftersom hon va tvungen att vänja sig att vara vaken på nätterna!!
Hon jobbar natt på tidningarna & nu har hon varit ledig ett tag!!
Tack Helen!!

Jag skulle göra vad som helst för att han ska må bra♥


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0