Panik!!

Igår va jag, mamma & Robin in till Uppsala!!
Jag handlat lite födelsedagspresenter & grejer till Robin´s påskägg..
Ett påskägg har Robin redan fått & det va ett kök från hans morfar & Ann-Christine..
Han ÄLSKADE verkligen köket:)

Idag har vi varit till BVC på vikt & längd..
Robin hade självklart gått ner lite i vikt efter magsjukan, från 11,8 till 11,3!!
Mamma´s lillaprins, usch så dålig han har varit:(
Men nu äter han som en karl igen:)
När Robin var dålig tänkte vi försöka sluta med vällning på natten eftersom han inte åt då!!
Men icke sa nicke nu ska han ha välling på natten igen, 2 gånger!!
Hermine sa att han får äta på nätterna, han har ju lite att ta igen nu!!
Robin har alltid varit VÄLDIGT hungrig av sig & det menar jag VÄLDIGT:)
Men huvudsaken är att han äter..

Själv börjar jag få en jävla panik rent ut sagt, vi flyttar om en månad & inte en ända kartong är packad..
Jag fattar inte jag som brukar vara så noga med allt!!
Jag måste ta tag i det här nu & det är SNART!!

Robin 1års kalas planeras för fulla muggar..

    *Tårtan är besälld & den kommer bli SÅ fin:)
*Dom blå bullar ska vi baka på Måndag:)
* Nalle Puh tillbehören är inköpta, självklart Nalle Puh ljus!!
*Kakorna är bakade:)

Nu ska jag hämta in tvätten & lägga mig i sängen!!

Imorn kommer dom & besiktar lägenheten!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

jassså blåa-bullar ;D hääärmis

2010-04-01 @ 08:24:54
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Sara

Va skönt att lillfisen är bättre! Det är så jobbigt när dom små är dåliga. Men då väger Robin mer än Noah, han väger bara 11 kg. Jag tror att Noah brås på sin pappa :)



Puss ock kram och Glad Påsk!

2010-04-01 @ 20:37:06

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0