Måndag!!

Då var det måndag igen, en hel helg har gått..

Jag har jobbat hela helgen!!

I Fredags var jag hem till Anna och åt massa gotta:)

I Lördags jobbade jag 7-16..
Sen på kvällen kom Danny & Tessan över & åt Tacosgratäng..
Vi tittade även på melodifestivlaen, TUR ATT INTE SALEM VANN:)

I Söndags jobbade jag 7-13 & sen 16.30-22!!
Timmarna mellan jag va hemma så gick jag & Robin ut i lekparken en stund..
Vilket gillades skarp..

Idag har vi varit ute & promenerat, så himla skönt att vara ute igen..
Vi skulle gå på ÖF, men dom skulle komma & besikta lägenheten idag..
Så jag städa lite, MEN DOM KOM JU SÅ KLART INTE!!
Vi hade ju kunnat gått...

Imorn blir det babycafé med Angelica..
Klockan 13.00 ska jag till tandläkaren, jag har väldans problem med en visdomstand..
Så Angelica följer med oss:)

Ikväll blir det tv, Håkans bar & Hollywood fruar!!
YES:)

Kommer MASSA bilder imorn..


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0