Magsjuka:(

Alldeles riktigt Robin har magsjuka, stackarn:(
Han spyr något alldeles otroligt..
Usch jag jag lider med honom♥

Tur att jag har tvättid sen i 8 timmar, det lär behövas!!
Herregud, det är as mycket nerspytt!!

Johan kommer förmodlingen sova borta nu, så han inte blir sjuk!!
Han ska på 50årskalas i Ramsjö i helgen!!
Så Johan är rädd att få magsjuka!!
Karlar dom är ju som dom är:D

Bilder på min coooling♥





Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

usch stackarn :( .. <3 hoppas han blir bättre så jag kan komma och hälsa på någon dag! snart är det ju dags för 1 års kalas med, gud de går så fort nu! Verkligen skit cool kepa och brillorna, han vart ju as ball i de! sötnosen. Pusspuss <3<3<3

2010-03-24 @ 16:32:47
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0