låångt inlägg!!

Fredag´s: Då va jag & Anna i Stockholm hos Elin..
Det va en jätte mysig dag♥

Lördag: Jag, Malin & Carolina drog till Folkan, mycket trevligt!!
 Sen blev det en liten efterfest hos Jonny, MYCKET LITEN:D

Söndag: Robin mår inte alls bra!! Han hade 39 graders feber, hostar, spyde slem " massor av slem", grinar JÄTTE mycket..
Jag jobbade även kväll igår, kändes inte alls bra att lämna Robin!!
Han blir så fruktansvärt ledsen när jag går!!

Johan skickade mig ett sms igårkväll: Tror du att du skulle kunna skynda dig hem sen, för jag tycker att det är jobbigt att vara själv när Robin är så sjuk..
Det är så här att Johan är så fruktansvärt varm av sig & Robin är precis lika!!
Och då blir det väldigt jobbigt när Robin blir så varm hos Johan..

Idag: Robin är precis lika, så vi ska åka till sjukhuset!! Han vill inte äta och knappt dricka för han tror att det är medicin..
Han vill inte sova för han hostar som mest då & så han försöker hålla sig vaken så länge han kan..
Tillslut så åker ögonen ihop!!
När han hostar så skriker han, AJAJAJ
Ni kan inte fatta hur mycket han spyr, det är hur mycket som helst, bara slem!!
Men det är ju bra att han får upp skiten..

Jag tycker så himla synd om honom, det gör så ont i mitt hjärta!!

Puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mormor

De är ju synd om Lilltuss, Jag lider så grympt när han är så dålig, Puss han från mej... De är bara att ringa om de blir något. <3 <3 <3

2010-03-08 @ 18:19:09
Postat av: Angelica

Aaw stackars, stackars Robin, hoppas han blir bättre snart! <3 <3 <3

Puss <3

2010-03-08 @ 20:22:38
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Kim Nordlund

Så där gör även min dotter när hon är förkyld och sjuk i förkylning

2010-03-10 @ 19:20:47

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0