Fredag!!

Nu är det snart slut på vecken IGEN, helt sjukt så fort veckorna går..

Robin är fortfarande dåligt:(
Han sover mest, men idag har han varit vaken mera än igår!!
Jag ger honom blåbärssoppan som jag har gjort, välling något annat vill han inte ha!!
Jag ska prova ge honom lite mat sen, han kommer förmodligen inte ha!!
Tussen♥
Man får vara glad för det lilla!!

Jag har pratat med sjukvårdsrådgivningen flera gånger & varje gång säger dom att jag är jätte duktig & att jag gör precis som man ska göra..
De är ju roligt att höra, när dom säger att man är så himla duktig & om alla vore så lugn:)

Jag, Anna & Robin skulle ha tagit tåget till Uppsala imorn, men så blir inte fallet!!
Vi ska åka in i veckan istället!!

Nu blir det Tacos!!




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ida från Ulricehamn

Hoppas att han blir bättre snart. Inte kul när dom är så dåliga och speciellt inte i magsjuka :(



KRAM

2010-03-26 @ 22:50:12
URL: http://idan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0