Elin <3

Igår fyllde älskade Elin år..
Hon fick ett grattis av Robin, skickade ett mms när skrattade som en tok:D



Annars igår va jag ut & åt med jobbet på nya Kina är i stan:P
Asså Kinamat är inget för mig, men det var MYCKET trevligt:D

När jag kom hem så slängde jag mig i soffan & tittade på Andra Avenyn:)

Just nu ligger Robin & vilar, sen ska vi ut & göra lite ärenden!!
Vi ska titta efter fondtapeter till nya lyan!!

Jag har nog inte skrivit att vi ska flytta 1/5, till en 3:an här i Tierp..
Vi fick hela lägenheten omrustad, för det såg ut som STYRK innan..
Det känns jävligt nice:)
Men vi kommer få stå för ALLA fondtapeter själv, men men!!

Ikväll kommer Joppis hit & fixar mina naglar, hon är riktigt great på det!!

Imorn ska jag & Anna till STOR staden och hälsa på våran ELIN!!
Det ska blir riktigt roligt:)

Jo jag tror Robin kommer att gå snart, han vågar mer & mer, min lillfjärt♥

Fridens liljor:)


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0