Bilder!!

Idag har jag varit till tandläkaren & det gick väl rätt bra!!

Jag, Angelica & Robin va & tittade på tapeter till nya lägenheten!!
Robin somnade nästan direkt i vagnen..
Sen vaknade han när vi va framme vid sjukhuset, där vi åt lunch!!

Robin är så himla duktig att ha med sig!!
Han säger gröt nu, det låter så roligt när han säger det..
GRRÖÖÖ:)
Anna har även lärt honom säga äckligt, vilket är mindre bra!!
Inom en snar framtid tror jag att han kommer gå!!

Håller jag i honom & Johan sitter en bit bort, så går han dit!!
Men fort går det, allt går så himla fort:)

Pussas är det bästa han vet, han är en riktig pusskille:*
Det första man får när man vaknar en riktig dregelpuss, finns det nå bättre? NEJ!!

Peace and Love























Mamma ÄLSKAR dig Robin♥


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0