Barnakuten

Inatt fick vi åka till barnakuten!!
Robin bajsade svart/ grått, vilket jag förståd varför!!
Han hade ätit blåbärssoppa, men 1177 ville att vi skulle åka in!!

Först tyckte dom på barnakuten att det va onödligt att vi kom verkade det som..
Men sen fick jag börja ge honom vätskeersättning igen..
Nu har jag gett honom det var 10:de minut sen 00.00 inatt..
Dom tog prover på honom, allt såg bra ut förutom att han va lite uttorkad..
Vilket inte är så konstigt som han har skitit, stackarn:(
När sköterskan stack Robin sa han ingenting, snacka om att jag vart chockad..
Jag va beredd på ett skrik av dess like, men icke!!
Sen när doktor kom & undersökte honom vid 02.15 tiden, sov han som en stock..
Så han sov igenom hela undersökningen, tussen!!

Vi kom hem vid 04.00 tiden imorse, så en timme har jag sovit inatt & 4 natten innan:S
Robin är VIKTIGAST, sömnen skiter jag i rent ut sagt!!

Idag har han lek till med pappa " Robin´s morfar", men man ser att han är trött!!
Jag trodde att vi skulle få åka in idag igen, för han kissa knappt på dagen..
Men prick 16,30 kissa han:D
Pappa skrek: NU KISSAR HAN!!
Robin har ingen blöja nu, så jag ser hur mycket han kissar!!
Dom ska ju kissa var 6:de timme!

De ända jag får i honom är vätskersättning, lite majskrokar & 5ml majsvälling!!
Han tycker verkligen inte om majsvällingen, han får kväljningar, stackarn:(
Blandar man vätskeersättningen med oblandat apelsin saft, giller han det skarpt..
Vilket jag är väldigt glad för!!

Anna har ju åkt på magsjuka nu!!
Undra vem det kan vara som har smittat henne??

ALL KÄRLEK TILL ROBIN


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0