Veckan som gått!!

Det känns som om det va en evighet sen jag skrev!!

Tar allt lite snabbt..

Jag, Angelica, Robin & Simon gick till cirkusen för att titta på alla djur..
Robin va inte ett dugg intresserad av alla djuren därborta, utan alla hunder som gick förbi va mycket roligare..
VOVVE, VOVVE sa han hela tiden, sötnöt♥

Simon han sov mestr hela tiden..
Han vaknade sen och ville ha lite mat & blöjan bytt..
Simon är så himla vaken nu, tussen♥
Han är ju redan 7 veckor, tiden går så himla fort..
Det som är det sjukaste att Robin va så liten förra året vid den här tiden & DET KAN INTE JAG FATTA RIKTIGT♥

Fan fan vad med mygg det här, jag håller på att bli GALEN..
Vi kan inte ha öppet här hemma!
Robin har inte haft ett enda myggbett, sen några dagar då kom dom!!
Betten blir ju så himla stora, men han verkar inte känna av dom " skönt"
Han kliar ingenting på dom, jag tänkte iaf köpa en salva utifall han börjar klia..
Det lindrar ju lite iaf!

Igår jobbade jag kväll..

Idag har vi varit & titta på när Joppis tog studenten " bilder kommer imorn"
Kan bara säga en sak, tur att jag hade solglajer:D
Usch vad känslig jag har blivit efter jag fick Robin..
Gråter för minsta lilla!!

Just ja det höll jag på att glömma, det pottränas för fullt här hemma:)

Bilder:





















Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0