Sjukstuga:(

Robin har gått & blivit förkyld nu igen, stackarn:(
Usch vad jag lider med honom!
Natten som var så sov han 1-2 timmar, om han inte sov så skrek han..
Han fick panik av att han inte fick luft i näsan för att han är så täppt..
Det blir ju inte bättre av att grina direkt, men det förstår han inte riktig..

Smittat mig tror jag att han har gjort, jag börjar känna mig lite hänig..
Men, men va gör det om 100 år..

Mamma älskar dig min lillapussmun♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie, mamma till William

Jo jag har sett att dom har dom där med fast dom e dyrare där tyckte jag att jag såg :P Den är ju så snygg eller ja alla deras kläder e fina :) Kram

2010-06-16 @ 21:39:46
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0