Klippning-jobb-bingo!!

ÄNTLIGEN har Robin blivit klippt:)
Han ville inte riktigt sitta stilla, jag fick muta honom med godis så gick det fin fint:)
Han passar så bra i den nya frillan, mammas pussunge♥

Jobb: Jag har ju börjat jobba xtra på Danielsgården, jag trivs jätte bra:)
Dom ringer hela tiden & frågar om jag kan jobba, det gillas:)
Ska jobba ikväll!!

Igår lagade jag & Robin potatisgratäng & kycklingfilé, Robin älskar att vara med i köket..
Han smakade på varje potatia:)
Sen skulle han självklart vara med & diska och greja efteråt:)
Det va vatten överallt, gofis♥


Robin & Simon♥




Före










Efter:)

Snyggaste killen♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

De är tur att moster kan allt <3

2010-06-12 @ 16:39:06

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0