Helgens bravader!!

Fredag: Va Tessan, Danny, Jonny & Lina här och drack lite!!
Jag drack 2 cider va inte ett dugg sugen!
Spar mig till lövsta:)

Lördag: Va vi in till Gävle & handla lite..
Robin fick mest med skaer i vanlig ordning:)
Han fick ett regnställ som han ska ha på dagis, vi köpte ett billigt regnställ till dagis!!
Tänker inte köpa regnställ för 700-800 som han ska ha på dagis, MÅTTA får det vara!!
Så köper vi ett dyrare som han ska ha hemma!!
På kvällen låg viu som slakt i soffan:P

Söndag: Det fortsätter att regna, fy fan va det regnar hela tiden..
Det ända positiva med att det regnar är att våran nysåddagräsmatta mår fint av regn:)
Robin skulle ute & leka i regnet & han gav sig inte..
Så visst fick han gå ut i reget:)
Han tyckte det va skit kul:d

Jag tvättade & städade igår, medans Johan & Robin höll på att greja i v-rummet..

Jimmy & Maria kom igår & sov över tills idag!!
Dom ville äta tacos, så det gjorde vi:)
Mycket trevligt!!

Jajustja, jag & Helen bakade jordgubbsmuffins igår:)



Idag har vi varit i Skärplinge & tittat på en lägenhet åt brorsan!!
Så nu får vi se om han tar den...

Ikväll ska jag jobba, nu kom Anna så nu ska vi äta tacos...















Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0