helgen!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja!!

Fredag: Johan´s mormor fyllde 70, så hon hade kalas på kvällen!!
Men jag & Robin fick stanna hemma, eftersom Robin va häning..

Fick mig en jävla överraskning när Elin ringer & säger att hon står på stationen i Tierp..
JAG VART SÅ GLAD ATT FÅ SE NA IGEN♥

Lördag: Robin mår som en prins, så vi åkte först till Johan´s morfar & hälsa på!
Sen Johan´s mormor:)
Efter vi hade varit hos Johan´s mormor så drog vi till Ängskär en sväng..
Mamma, Kenneth, Anna & Krille hade husvagnarna där över helgen:)
Mitt gudbarn Kevin & hans familj har även sin husvagen där..
Så då fick jag träffa honom med♥

Det va meningen att vi skulle dit en snabbis bara, men det hela slutade med att Robin badade i havet för första gången!
Han badade med sin moster, Johan & Ann-Christine:)
Gissa om han var nöjd att få svalka sig lite, det va ju så sjuk jävla varmt ute!!
Så han behövde verkligen ett topp:)
Det av 20 grader i vattnet!!

Söndag: sov Johan typ hela dagen, typ till 16.00 " BAKIS":)
Jag & Robin fick en hel del gjort!
Badade, Cyklade ner till affären, tvättade, mös & busa!!
Det va ju söndagsmiddag igår, det va Anna & Krille som stod för den!!
Dom kom med 2 feta familjepizzor, NAJS:)

Bilder från helgen♥


Kevin♥


















Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0