FÖRBANNAD!!!!

Idag blev jag så fruktansvärt jävla arg när vi va på stranden här i Orsa..
Det va va en familj som kom ner till stranden med sina barn..
Jag vet inte exakt hur gamla barnen va, men jag gissar på att den minsta är ca 1 år..
För det första så smörjde dom inte in barnen & för det andra så hade dom varken keps lr solhatt!!
Så här sa dom om 1åringen: Älskling: Inte behöver vi smörja in henne med solkräm idag va?
Tjejen svara: Nej det är nog ingen fara..
Dom hade ingenting på huvudet på henne heller..
VILKA JÄVLA DÅRAR!!!
 
Det är väl klart som fan att man smörjer in sitt barn + att man har något på huvudet!!
Annars är det ju LIVSFARLIGT!!

Det här är vad jag tycker: Jag skulle ALDRIG låta Robin gå utan keps i gassande solsken lr utan solkräm ALDRIG...

Man ser ju direkt vilka som inte smöjer sina barn lr andvänder huvudbonad..
ÄR DET SÅ JÄVLA VIKTIGT ATT ENS BARN SKA FÅ FÄRG????

Jag skiter i om folk blir arg över att jag skriver det här, jag kände att jag va tvungen..
  Det kanske får folk att tänka till..

Slutord: GALNINGAR!!!!

Annars har vi det toppen här i Orsa:)
Bilder kommer troligtvis upp imorn:)

Puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Ja du, en del undrar man om dom har något innanför pannbenet eller inte... Klart som fan att man smörjer in sina barn när solen skiner! Och nånting på huvudet är ju lika självklart det. Men det finns många som skiter i det har man ju sett..



Puss <3

2010-07-28 @ 18:13:08
Postat av: Anna

Vilka satan dumma jävlar. SPÖ SKA DEM HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-07-29 @ 14:12:10
Postat av: anna

Fin blogg förresten<3

2010-07-29 @ 14:13:04
Postat av: Anonym

Man blev ju rädd när man hörde vad dom pratade om. Man ska inte ha barn när man är tom i järnkontoret.... Jag är så tacksam Madde att du är så noga med mitt barnbarn..... Ni är så otroliga duktiga och noga.. Många kramar till er alla tre från Mormor

2010-07-29 @ 18:42:44
Postat av: Nathalie, mamma till William

sjukt hur folk kan bete sig.. Bruna kan dom ju bli fast men smörjer in dom :P Vi smörjer Wille med någon barnkräm fran garnie med sokfaktor 50 men han har ju blivit lite brun han verkar ha lätt för att få färg. Det är ju jätte viktigt att skydda huvudet på barnen, hur kan man skit i det ? Vi blöter en scarf och sätter på huvudet eller en keps om det är jätte varmt annars blir det en torr kepa men han tycker det är roligare om den e blöt, så man hittar sina knep om dom inte gillar det. fattar inte hur folk prioriterar men det finns som sagt folk till allt men sånna människor borde tänka om iaf när man har barn dom har ju inte så mycket att säga till om vi som föräldrar ska ju se till att skydda dom från allt vi kan.

2010-07-30 @ 19:51:19
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Ellmina

Mina kids ska aldrig ha någon solskyddsfaktor eller huvudbonad, klart de måste få chansen att bli bruna! ;) Haha, hoppas folket fattar ironin

2010-08-02 @ 21:14:48
URL: http://ellmina.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0