Knut!!

Idag är det ju tjugondag knut...
Då brukar vi alltid åka till Gimo men inte i år..
Robin är för liten än!!

Idag har jag börjat städa ut julen..
Vi åkte upp till pappa & AC för att äta..
När vi kom hem tänkte jag fortsätta, men så vart det inte!!
Får fortsätta imorn istället!!

Hoppas vintern tar slut snabbt, jag är så himla less på allt snö nu!!

När jag får tid ska jag sätta mer ner & beställa lite kläder till tuss..
Vi ska även åka till Thuns snart igen & där ska det handlas!!
Mamma prata oxå om något ställe vi skulle besöka:)
Det finns inget roligare än att handla kläder till Robin..
Överst på listan är ett fleecefodrat regnställ & lite annat smått & gott:P

Förr handla vi överdrivet mycket, nu har jag stannat av lite..
Vi har fått tagit bort MASSOR av kläderna som prislapparna sitter kvar på!!

Det finns ju SÅ sjuk mycket sidor med fina kläder!!










Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

ååå, skruttunge <3

2010-01-15 @ 17:40:07
URL: http://pemzan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0