100125

Jaha var ska man börja!!

I lördag´s gick jag, Anna, Sofie & Helen till Möblen...
Där sög det, SHIT så tråkigt jag hade!!

När jag kom hem på natten, så hade Robin nyss fått mat!!
Så han va vaken när jag kom hem, kan kröp till mig i sängen & sa MAMMA!!
Sen ville han självklart mysa♥

Igår: Så va Johan ute & jaga, medans jag & Robin va hemma..
Vi mös såklart & busa!!

Robin är så himla mysig på morgonen nu: han säger alltid MAMMA, MAMMA, MAMMA!!
Tussen, gud vad jag älskar honom..

Folk som inte har barn kan inte fatta hur mycket man älskar sitt barn, det är helt otroligt..

Idag: har vi varit till Hedesunda på GNK!!
Där var det väl helt OK!!
Tessan & Danny har varit här..

Johan & Krille är inne i Uppsala, på Svante Nilsson..
Det är en jaktaffär..
Johan fråga om jag & Robin skulle följa med svaret vart: NEJ TACK:)

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie

Ni hittade dit då? Med tanke på min kassa vägbeskrivning :p Hittade nu något roligt där då? Såg att BR såld nalle puh kort igår när vi va där så du vet :) kram

2010-01-25 @ 19:44:24
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0