Uppretad!!!

URSÄKTA SPRÅKET; MEN NÄR JAG ÄR UPPRETAD KAN JAG INTE VARA TYST!!!

Jag & Johan sitter & tittar på bygglov, i pausen zappade jag över till tv4+..
På det kanal, var det ett program som hette barn till salu!!

HUR I HELA HELVETE KAN MAN SÄLJA SITT BARN?????
JAG KAN INTE FÖRSTÅ DET..

Har man inte tillräckligt med pengar, måste man ju kunna få det på annat sett utan att sälja sitt barn för HELVETE!!

Det va en pappa som satt & berätta om när han skulle gå & lämna sin 3åriga son, 3 ÅR!!
Pappan sa att han fick smyga ut ifrån stället så inte sonen skulle märka det när pappan gick!!
Fatta hur den där stackars pojken mådde, FY FAN!!!!!
VILKET JÄVLA AS TILL PAPPA!!!!!

Jag vart så fruktansvärt arg & ledsen att vi inte kunde titta mer..

Vad tycker ni??




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Ja du, jag kan nog inte ens börja prata om det för jag blir så arg. Som om jag skulle gå med Thilde till en främling och sälja henne? Inga jävla pengar i världen kan ersätta mitt barn!

Nej, sjuka i huvudet är dom, har man inte råd med barn så skaffa inte några då? Sälj dom för fan inte till högst betalande, så gör man med en bil, eller en soffa, INTE ett barn!

2010-02-03 @ 11:55:47
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0