Helgen!!

Helgen!!

Ifredags åkte vi till strutsen & åt..
Maten va väldigt bra där..
Sen satt jag & Anna här & tittade på Let´s dance..

Lördag: Jobbade jag till 13.00, sen drog jag hem & städa lite!!
Danny & Tessan + barn kom hit..
Min kusin Daniel var även hit..

Sen på kvällen skulle brudarna dricka lite..
Jag gick dit, sen klockan 00.00 så drog jag & johanna till skärplinge & parta med Jonny:)
SATAN så roligt vi hade!!
Jag & johanna var dom som va nyktrast där:)
Men roligt hade vi!!
Kom hem typ vid 4 på morgonen!!

Idag: har jag & Robin varit med Angelica till Uppsala!!
Det gick jätte bra♥
Jag kan inte fatta att JOnny & Angelica ska ha ett barn till..
NÄR SKA JAG FATTA ATT DET ÄR SANT??

När vi kom hem ifrån stan, så drog vi till anna & krille för att käka lite..
Där bjöds det på tacos, gött!!

Nu är det familjen annolunda:)


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0