!!!

Ursäkta att jag inte har bloggat!!
Fan jag får faktiskt ångest!!

Men tar det VÄLDIGT kort:)

Våran distrikssköteska har varit på hembesök i veckan, hon vara jätte nöjd med Robin utveckling..
Jag blir så himla stolt när folk pratar gott om honom, mitt lilla ♥

Robin pratar så himla mycket nu:)
Orden han säger är: Mamma, Pappa, Anna, Vovve, Tittut, Boll, Titta, Tack, Lotta "Anna´s hund"
Han är så himla duktig, mammas fis♥ 

Just nu ligger Robin & sover, Johan är hemma hos Danny!
Så jag sitter här i soffan alldeles själv, men det är faktiskt skönt!

Nu ska jag titta på melodifestivalen:)


♥♥


Mamma´s datafreak:)




Robin kan du flina :)


Så här gör Robin när maten är slut:)


Finast♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Alltid lika söt Lilltuss Puss puss från mormor <3

2010-02-21 @ 11:27:35
Postat av: Kim Nordlund

det ska börjas i tid med dator ser jag :) . Som min dotter :) fast hon är ju snart 7 hon.



Här kan du läsa min blogg också om du vill fast det är inte ofta jag skriver jag är lite sämre på att skriva. Du är ju duktig jämfört med mig..Mvh från Kim som är släkt med släkten eller vad det nu heter när man är det vet du???

2010-02-21 @ 12:52:47
URL: http://www.pointblog.se/?go=nordlunds

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0