100223

Robin sov dåliigt inatt med, hoppas det blir bättre inatt..

Jag & Robin gick ut & handlade lie på fm.
Vi träffade Anna på affären, han sa HEJ & lyste som en sol!!

Annars idag har det bara varit lugnt..

Dom ringde från jobbet idag & fråga om jag kunde jobba på fredag & självklart tacka jag ja!!
Jag & mina boys hade egentligen tänkt att åka in till Uppsala på fredag, men vi väntar till på Lördag istället!!
Lill♥at måste ha nya kläder..
Och i Uppsala är så himla bra för där finns allt, polarn & pyret har sån himla bra kvalité på sina kläder..
Robibn har en mjukisdress därifrån, jag MÅSTE köpa en samma fast större..
Sen finns det ju en massa annat smått & gott:)

Nej nu ska jag beställa den andra fotoboken:)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Jag tror att han och jag blir lika glada när vi ser varandra:) Puss<3

2010-02-23 @ 21:34:47
Postat av: Nathalie, mamma till William

Hoppas på att han sov gott i natt :)

2010-02-24 @ 12:16:33
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0