Moster <3

Jag har blivit moster till lilla Aron:)
Så sjuk söt:)
Robin tycker inte om Aron:)
Aron bet Robin & putta omkull honom, så han är inte så populär i Robin´s ögon!!



Lite kort om Orsa då!!
Vi hade det jätte bra däruppe, myspys:)
bilder kommer längst ner på inlägget!

I Fredags åkte vi & Familjen Helmefors/Andersson till Furuvik..
Först måste jag bara säga att det är helt sjuk att dom kan ta så fruktansvärt mycket i inträde + åkbanden..
Inträde kostade 165 kr & åkbanden kostade 175..
Det är ju helt sjuk, till den fjuttiga parken!!
De va jätte dåligt med djur & max 10 karuseller, OTROLIGT..
Nej tacka vet ja skansen & grönan:)

Dagen va iaf toppen:)
Robin & Thilde åkte karuseller som 2 små galningar..
Robin tyckte de va skit skoj:D
Djuren va oxå väldigt spännade tyckte han!!
En toppen dag med andra ord:)

Robin´s utveckling går full fart framåt:)
Han klättrar & far fram överallt..
Nästa vecka börjar Robin på dagis, det känns helt sjuk!!
Tänk att han har blivit så stor, lillplutten♥
Jag måste börja märka alla hans kläder, det är ju en del!!

Nu ska jag & Robin mysa lite♥

Orsa:)


















Furuvik
























Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Gröna Lund är rätt så kul. =)

2010-08-03 @ 12:14:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: anna

min Aaron<3 Fina ungarna är<3

2010-08-03 @ 22:45:41

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0