Dagis:)

Idag är dagen med stort D!!
Min älskade lilla Robin har börjat på dagis!!
Vi hade första inskolningsdagen idag, allt gick självklart toppen:)
Han är ju så makalöst social & det är jag väldligt tacksam för:)
Han tog en av fröknarna i handen och gick till vinbärsbusken & börja äta vinbär, lillplutten:)
Sen lekte han med barnen där & hade allmänt mysigt:)
Det här kommer bli toppenbra. det vet jag!!

Alla fröknar tyckte Robin va så stor & duktig, jag blir så himla stolt:)
Han sa hur gammal han va & prata på som han brukar:)

Med mig är det väl inte så himla bra!!
Jag har blödande urinvägsinfektion, not fun!!
Men nu har jag fått medicin så det ska väl bli bättre!!

Tack & HEJ


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Han börjar bli så stor lillkillen!

Klart han fixar dagis galant, det finns inget annat :o)



Puss <3

2010-08-11 @ 18:45:11
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0