Välkommna hem familjen Andersson/Helmefors <3

Nu är Angelica, Jonny & lille Simon hemma igen:)
Jag kan tänka mig hur glada Thilde va att träffa dom & hur glada dom va för att träffa henne:)

Idag har det snöat så ända innehelvete, SLUTA SNÖA!!!!!

Robin & jag har haft myspysdag idag♥

Jag vaknade inatt & hade så jävla ont i magen rent ut sagt!!
Och det fortsatte hela dagen, tillslut gav jag upp & drog ner till akuten..
Där sa dom att jag hade magkatarr lr magsår, skulle det inte bli något bättre till imorn kunde det vara blindtarmen:S
Men ont så ända innehelvete gör det vill jag lova!!

Nu ska jag ringa Angelica♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

Gumman då. hoppas de blir bättre! hör av sig så vi kan ses. Puss

2010-04-22 @ 23:27:12
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack gumman!

Det var så skönt att få komma hem äntligen!! :o)



Puss <3

2010-04-24 @ 12:10:26
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0