Torsdag!!

Nu ligger grabbarna & badar, medans jag ligger här i soffan med dator i knät:)
Eller ja det va det ända jag hann skriva, nu sitter Robin & äter det sista av gröten:)

Om mindre om en vecka blir min lilla prins 1 år♥!!
Jag fattar inte hur 1 år kan gå så himla fort..
1år liksom..
Det känns som om det va typ förra veckan vi kom hem från BB..

Ja vad har hänt annars idag, vi har självklart varit ute..
Anna & Helen passade Robin medans jag va till Hermine..
Jag är med i en matgrupp på BVC, så jag va där & prata lite idag!!
Hermine är den bästa distriktssköterskan man kan ha!!

Robin har ätit köttbullar & makaroner med ärtor idag!!
Han åt jätte bra, han brukar i vanliga fall inte äta hemmagjord idag..
Men idag dög det:)
Han älskar ärtor:)

Nu kommer snart Helen & färgar håret på mig!!

Morgondagen bjuder på grillfest hos syrran & vidare fest i Skärplinge tror jag, NICE!!

Ha de!!


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0