Simon <3

Igår kom Angelica´s & Jonny´s Simon till världen..
Sötaste Simon♥
Åhh vad jag längtar till dom kommer hem!!

Jag & Angelica har självklart kontakt varje dag!!
Jag har hört lill Simon grinat oxå, tussen!!
Han äter & mår bra!!
Han vägde 4090 & va 53 cm lång..
Simon vägde precis 1 kilo mindre än Thilde & så va dom lika långa:)
Jag vet att båda jag & Angelica kommer grina som 2 små barn när vi se varann:)

Jag är SÅ fruktansvärt stolt över Angelica som klara av allt..
Ni som känner henne vet!!
Jag vet att Jonny har varit ett jättefint stöd för henne!!
Okej Mr, jag är stolt över dig med;)

Älskar dig gumman


Simon♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mr

Fan nu blir jag faktiskt rörd på riktigt... Tack Madde!

2010-04-20 @ 23:49:10
Postat av: joppis

gud vilken söt liten grabb :) helt underbart att höra att allt gick bra..

2010-04-21 @ 00:28:07
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack så mycket gumman! Fina ord som värmer varmt om hjärtat!



Saknar dig!!!

Puss <3

2010-04-21 @ 10:17:25
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0