Nya bilder på Simon <3

Snacka om att jag har mycket i mitt huvud nu, jag glömde bort Robin tid på BVC idag!!
Han skulle få 1 års sprutan & det glömde jag!!
SKIT!!

Jag, Sandra & Robin tog en promenad runt Skämsta idag:)

Robin alla dörrar nu här hemma, så nu är ytterdörren låst för jämnan!!
När vi åkte & handlade idag så gick han med en sån där liten vagn, så söt♥

Igår va Jennie & Rasmus här, jag & Robin fick paket:D
Robin fick: jätte fina kläder:)
Jag fick en jätte fin kudde:)
TUSEN TACK!!

Jag har fått mera bilder på lilleman idag♥






Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ingalill

Tänk att Lilltuss har blivit så stor, de var inte längesen han var lika liten som Simon. Han är ju bra så go........

2010-04-21 @ 21:28:26

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0