Liten har blivit STOR <3

Om minuter började mina krystvärkar för 1 år sedan..
21.06 föddes den finaste pojke som världen har skådat♥
Den pojken är det bästa som har hänt mig, skulle ALDRIG klara mig utan honom..
Utan honom är jag ingenting♥
Ingen kan förstå hur mycket jag älskar honom & hur mycket han betyder för mig♥

Jag kan inte fatta hur 1 år har gått så himla fort...
Han va ju så himla liten & nu både går han & pratar!!
Helt otroligt:)

Idag har vi varit & bada på fjärran höjder med Robin!!
Han ÄLSKAR verkligen att bada!!
Så då åkte vi dit med honom idag!!
Robin åkte lilla ruschkanan själv, VI TOG SJÄLVKLART NER HONOM DÄR NERE!!
Han ville åka hela tiden:D

Mamma älskar dig älskade Robin♥








Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie, mamma till William

Nu är han stora killen, 1 år :) Vad tyckte ni om fjärran då?! Grattis i efterskott till Robin som nu blivit stor

2010-04-15 @ 16:13:55
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det här året har verkligen bara flugit fram. Jag förstår inte hur tiden kan ha gått så fort!



Puss <3

2010-04-15 @ 22:19:09
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0