ÄNTLIGEN:)

Idag fick jag äntligen räkna våderna i nya lyan, det tog sin tid men nu så..
Jag börjar få lite småpanik av allt nu, det är så jävla mycket just nu!
Men allt kommer vi tipp topp när det är klart!!!

Jag har hunnit med en himla massa idag, tack & lov..
Nu är iaf adressändringenfärdig & massa, massa annat!!
Lite kvar imorn..
Jag har valt tapeter idag till nya lyan idag!!
Eftersom vi kommer få betala ganska mycket själv, så tog jag inte så dyra tapeter..
Det är ju bara en hyresrätt vi har, så jag tänker inte lägga ner så jävla mycket cash..
Dom vi ska hyra av hade ju självklart inte vita tapeter, så det lär vi betala själv, men men..
Det blir nog bra när det blir klart!!

Helen vad med mig & Robin när jag räknade våderna..
Helen tittade ut på baksidan & tack gode gud att hon gjorde de, för SHIT vad med hundskit det va där..
Så jag skrev en lapp & satt på dörren: Vem ska ta bort all hundbajs på baksidan??
Sen ringe vaktmästarn, jag hann knappt svara: ja det är Madde..
Innan han sa, det är klart att VI tar bort..
Det tackar vi för, jag hade ALDRIG tagit bort skiten..

Robin har gått några steg själv idag, tussen♥
Får se när han går helt själv!!
Det gör han när han är redo för det, jag tänker ABSOLUT inte stressa honom..
Mammas gosfis♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Zanna

Jo men absolut är det Sirpa :) Det är min svärmor :) hihi..



Jodå, det är bra med mig, hur är det själv?

Hemskt länge sen vi hördes av..



Såg att du fått en liten pojke, jättesöt :)



Kramar

2010-04-06 @ 21:44:02
URL: http://coxiq.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0