putsa fönster!!

Fönsterna vart putsade här idag, & lite städat vart det med:D
Mamma höll lite koll på Robin medans & Anna sov på soffan..

Innan de va vi hem till Anna en snabbis & hjälpte henne med hennes byrå som hon har köpt..
Det vart as snyggt..
Gå in på hennes blogg & titta annajosefina89.blogg.se

Anna har lagat mat här idag, klyftpotatis med schnitzel och kantarellsås..
Det gjorde hon alldeles utmärkt..
Jag passade på att knäppa lite kort på kocken..





Anna måste ha en handduk på huvudet när hon steker mat när hon inte har tvättat håret säger hon..

Alldeles alldeles starx börjar IDOL.. Wiiioooo
Sen efter det så böjar Andra Avenyn " ÄNTLIGEN"





Vad har du på hjärtat?
Postat av: mamma

Tack för allt tid jag fick vara med er, jätte mysigt. Anna blev ju så fin på korten!! puss och kram på er alla

2009-09-08 @ 21:44:45
Postat av: Nathalie, Mamma till William

ja jag vart helt chockad jag bara titta på han och sa typ - Vad sa du ? Sen börja han tok skratta och sen när jag la han på skötbordet så sa han det igen sen har han sagt det flera gånger under kvällen :)



Det går så fort tyckte nyss han kom och nu kan han sitta själv och prata det går på tok för fort !!!

jag vill stanna tiden ibland så jag hinner med :P

2009-09-09 @ 22:25:22
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0