Promenad....

Vi har varit till BVC idag, Anna följde med:)
Robin vägde nu 8130 & är 70 lång..
Han växer lillpälsk..
Hermine säger jämt att Robin har för bråttom..
Robin ställer sig upp nu när han sitter om man håller i honom i händerna & de ska han tydligen inte kunna göra än.
Men det gör han:D
Han är starkt min lilla pussis..
Jag blir så himla stolt över honom när folk säger att han är så duktig♥

Jag spelade in en video igår när Robin åt som Hermine skulle få se..
Han är helt GALEN när han äter:D
Hon bara skratta när hon såg videon..

Vi har även varit hemma hos Anna & greja lite..

Nu på kvällskvisten gick vi ut på en promenad..
Vi gick förbi kyrkogården med blommor till morfar + en till!!!

Nu ska jag titta lite på tvn innan sängen kallar!!









Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0