imorn!!!

Imorn kommer Johan hem!! ÄNTLIGEN♥

Robin & jag har varit & hälsa på Jimmy, Ellmina & Fläns!!

När vi kom hem därifrån så la vi oss & vila!!
Anna hade tydligen knäppt kort på oss:P

Vi har taigt en promend på kvällskvisten!!

Johan köpte en adidasdress till Robin när han va nyfödd, nu kan han ha den:D
Han är en riktig pudding..

Håller man i Robin i händerna nu så tar han steg framåt:D
Här går det verkligen framåt...

Nu ska jag & syster myspysa i soffan!!

Just det, jag hade en fästingsj***l på mig..
Fy f'n, finns det nå äckligare än dom små asen..
USCH!!








Robin när maten är slut..



Vad har du på hjärtat?
Postat av: mormor

han är ju bra go från Lilltuss, mormor älskar dej puss puss

2009-09-12 @ 22:50:52
Postat av: Emelie

Svar: Det är väl bra :) Det gör en aning ooooont bara att vara gravid men snart är det över! :p

Okej så du ska börja jobba igen?, jag har just slutat :) Lycka till. pussar

2009-09-12 @ 23:04:44
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: kerstin karlsson

Underbar min Robin har på fjärde fotot uppifrån. Lika underbar som dikten. Mycket som stämmer. Fästingar är underbarast I don`t love them at all.

2009-09-13 @ 15:11:55

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0