Gåstol!!

Johan slutade tidigare idag från jobbet, då passade vi på att åka in till Gävle & köpte en gåstol till Robin..
Vi hade bestämmt hos för en gåstol på Barnens Hus, men vi åkte till babyprofssen först..
Det va en himla tur att vi gjorde de..
Vi hade en gåstol från cresent, den hade kommit ut i affärerna igår sa dom:D
Den är mycket mycket finare än dom på barnens hus..
Robin tyckte väldigt mycket om den..
Vi köpte även leksaker till honom..
Det ända som var lite synd var att det var lite, lite saker på den..
Men vi köpte mera till den..







På lördag så ska jag lämna Robin hemma med Johan själv för första gången..
Jag har lämnat honom förr, högst en halv timme..
Men nu blir det en hel kväll, jag ska på fest..
Det kommer gå jätte bra för mina grabbar..
Jag är inte ett dugg orolig för dom, men jag kommer längta ihjäl mig efter Robin..
Men jag vet ju att han har det bra..
Johan är ju världens bästa pappa!!

Jag har slutat amma nu, lr det va några dagar sen..
Som ni har sett så har ju Robin 2 tänder & det va ju inte spec skönt att amma då..
Men jag stod ut i 1 månaden med gaddarna:D

Jag känner mig lite dum för att jag slutade, men det gjorde så fruktansvärt ont..
Huvudsaken är att han mår bra & det gör han♥


 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

vilken fin gåstol :) så söt han är. <3

2009-09-03 @ 23:30:31
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: kerstin karlsson

Vad stolt han ser ut i sin nya fina stol, nu kommer han äta mycket gröt så han får energi. Mamma får ta stora kastrullen snart. Kram och natti natti.

2009-09-04 @ 03:22:39
Postat av: Ingalill

den var ju jätte fin, de syns att tycker om att sitta i den. Pussa Lilltuss från Mormor

2009-09-04 @ 08:53:24
Postat av: Nathalie, Mamma till William

Nej dom har bara den blåa med huva..

Ja visste e det fint med vita möbler och den kommer bli galen snyggt till vårat vitbetsade golv :)



Nu får ni passa fötterna för det gör skit ont när dom kör på en med gåstolen ;D

William åker gärna bakåt för då går det mycket fortare. Lite läskigt tycker jag hur han har börjat få upp farten sen visar han ju ingen hänsyn till möblerna så dom åker på lite smällar dom med men det är ju då han tycker det är som roligast, haha !

Dom e ju så söta dom små liven...



ha det bra, Kram

2009-09-04 @ 10:07:44
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0