en trött liten Robin...

Robin 24 veckor

Vi har ju varit på babycafét idag eftersom det är Tisdag!!
Där gick det som vanligt UTMÄRKT..
Robin ÄLSKART

Robin var så himla trött i slutet, han somnade nästan dierkt i vagnen..
Jag, Robin, Ella, Lycka & mamma drog till Café Corner & käka lunch..
För mig vart det en tacotallrik & även för mamma & Ella..

Nästa måndag kommer Malin & Wilmer till babycafét, åhhh vad jag längtar!!

Malle kom & hälsa på en sväng, as roligt att träffa henne..
Vi bor ju liksom inte grannar längre:(

Eva har oxå varit här:)

Robin somna på eftermiddagen & sov 2,5 timmar..
Han vaknade 18.00 & somnade nu igen klockan 20.30..
Han va så otroligt trött min lilla pojke..

SNART KOMMER PAPPA HEM





 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: mamma

får tack för en trevlig lunck. Han är ju bara så gooooooo våran Lilltuss, natti natti vi ses imorgon. Puss&Kram

2009-09-29 @ 23:09:45
Postat av: Frida

Gud vad söt Robin var!!!

2009-09-30 @ 19:42:00

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0