Emelie & Melvin

Joppis har varit här en sväng idag!!
Det va flera veckor sen jag träffade henne!!

Emelie & Melvin har oxå här..
Ja herregud vad Melvin hade vuxit..
Vi va här hemma en stund sen gick vi ut & gick en sväng..
Vi gick till barnboden för att Emelie skulle köpa en dregelhaklapp åt Melvin..
På barnboden hade dom fått in nya kläder..
En labanpyamas som Robin SKA ha, en snart fleceoverall & lite kläder..

Robin badade nu på kvällen vilket han ÄLSKAR♥

Imorse ringde mamma & sa att min mormor hade ramlat inatt & var väldigt dålig..
Just nu är hon på akademiskasjukhuset, mår inte alls bra..
Tänker på dig mormor♥

Robin har fått en present av Anna idag!!
Jätte fin nalle puh mössa, vantar & strumpor..
Kommer bild imorn..














Robin har fått syn på en lyktstolpe:D


Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

va jätte kul att träffa dig, förlåt att jag inte hörde av mig men de vart så mycke på kvällen har färga håret och fixat lite , men jag hör av mig så ses vi så fort som möjligt tycker jag:)Puss<3

2009-09-30 @ 23:33:49
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Nathalie, Mamma till William

okej vad skönt att du hittat en.

Jaha koillade på den jag med men tror att det blir en annan av deras modeller tykte att den påminde så mycket om svea mössorna oh sånna har han ju redan 2 så roligt med en annan modell :P Dom har ju hur mycket roligt som hällst där !



Ja den laban pjyamasen är ju sååå fin om det är samma som jag tänker på med långa ärmar och ben :)

William fick den av sin gammelmormor när hon va här och hälsade på :)



Jaha nej det har ej Malle berättat men vi har typ 6 paket hemma nu så jag klarar mig ett tag men tack så mycket för tipset. Synd att vi handlade hem massa i går då men men så är det ibland :)

2009-10-01 @ 07:09:33
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: mamma

Lilltuss är ju bara så goooooooo ger Melvin sin leksak, han kommer bli lika mor och far omtänksamma <3 <3 <3

2009-10-01 @ 18:47:44

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0