Bilder!!

Gårdagen..
Robin hade feber, va inte alls nå pigg..
På em vart han lite piggare..
Thilode kom hit 1,5 timme för Angelica skulle på föräldrarmöte & MR jobba..
Hon är så himla roligt Thilde:D

Hon sa till JAG BAJSA, så titta jag i böljan men det va inge bajs..
Och så gjorde hon så flera gången & jag tittade..
Tillslut så ruska hon på mig & sa JAG BAJSAT!!!!!
Jag sa men nej gumman du har inte bajsat!!

Idag kom Angleica på vad det var!!
Hon ville ju självklart basja på toa!!!
Lilla gumman♥

Robin är piggare idag, vi får se hur det blir till kvällen..
Lillpluttis, usch jag tycker inte alls om när han är sjuk..
Jag lider så fruktansvärt..

Jag måste bara skriva, det finns inge bättre än när man hör sitt barn skratta för fullt..
Robin skrattar när jag sjunger lilla ko, lille ko, lille söta koa & lille katt!!
Han skrattar bra när man sjunger dom bitarna i låten..

Nu kommer lite bilder..




snyggt va??








Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Fina kort snyggat är haklappen!!!!!!!

2009-09-17 @ 17:09:48

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0