Sjukling!!

Hemma hos oss finns en liten sjukling, lilla Robin...
Han har varit täppt i näsan & häning!!
Men nu är han mycket mycket bättre, älsklingen min♥

Vi var en snabbis till marknaden igår, Robin var pigg då!!
Han fick en ballong, en hund som sjunger & går av sin mormor & så fick han en mössa som det står Robin på..
Jag hade tänkt att köpa ett par fårskinnstofflor men jag missa dom..
Men det finns ju på andra ställen..
Vi gick ner på marknaden med Angelica & mamma

Idag har vi bara varit hemma & slappat..
Robin har varit mycket piggare idag, men fortfarande lite häning..
Vi ger honom nässdroppar & suger ut lite snor på honom..
Det gör så ont mitt hjärta när jag ger honom droppparna, han skriker så fruktansvärt..
Han förstår ju liksom inte att jag gör det för att han ska bli bra..
Mamma älskar dig Robin♥






Mamma mys i soffan!!

Puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ida Från Ulricehamn

Robin är verkligen så söt. Hoppas att han kryar på sig snart.



Kram Ida

2009-10-09 @ 21:42:22
URL: http://idan.blogg.se/
Postat av: johanna

svar; <3 , / pussa robin ifrån mig, saknar er

2009-10-10 @ 09:18:28
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: mamma

skönt att han blir piggare nu, ha de så bra Puss&kram puss Lillyuss från mormor

2009-10-10 @ 10:53:08

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0