kladdkaka & sockerkaka...

Robin & jag har myst hela dagen i vanlig ordning..
Angelica kom i morse en sväng, vi gjorde sällskap till affären när hon skulle gå hem..
Robin va så himla trött så han somnade nästan dierkt i vagnen..
När vi kom hem så hade posten kommit, då hade Robin´s paket från Nalle Puh´s babyklubb kommit..
Så vi gick ner till ICA igen lite senare på em..

Vi brukar vila tillsammans på eftermiddagarna, men idag vila vi lite förlänge:D
Men men vad gör det!! Mysigt som bara den är det..

Robin är ju så HIMLA glad jämt, det första han gör när han vaknar är att LE så mycket han bara kan..
När han skrattar, blir jag så lycklig att det inte går att förklara!!
Han är jämt så himla glad, min lilla gladfis♥

Jag har hittat lite kläder som jag ska beställa till Robin, lite Bamse kläder..
Jätte söta var dom..

Frida Johan´s kusin kom & hälsa på oss idag, jag passa på att bjuda henne på mat!!

Nu här på kvällen bakade jag kladdkaka & en sockerkaka " självklart rosa".
Anna & krille kom hit & fika lite med oss:)

Johan & Krille är ute & jagar nu, Johan sköt ett vildsvin igår..
Gissa hur stolt han va??

Nu ska jag titta på lite program som jag har missat..


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

Tack! allt har gått jätte bra! vi mår toppen allihop :) ni kan väl ta med lillprinsen o komma över hela familjen nånting?? hoppas allt e bra med er. puss

2009-10-15 @ 22:29:52
URL: http://pemzan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0