Grattis Mia <3

Jag vill börja detta inlägg med att gratta Mia till sin lilla guldklimp..
Hon & Pelle fick en pojke imorse♥
Stort grattis!!

Jo vi va ju till Thuns idag, det vart en hel del!!
Overall till Robin, fuskpolo, vantar, kläder, tofflor & massa annat..
Vi åkte med pappa, AC & Anna..
TUSEN TACK!!
Och tack till pappa &AC som köpte overallen till Robin!!

Anna hittade en jätte fin jacka, men hon vart snål & köpte inte den..
Sen ångra hon sig BITTERT att hon inte köpte den!!
Men sådär är det att vara dum i huvet:D

Sen när vi kom hem så åkte vi till Valbo..
Anna hittade en jacka där!!

Jag köpte även två bodysar & skor till mig..

Min älskade Robin va jätte duktig idag, han är verkligen helt otrolig..
Mamma är så stolt över dig!!

Nu blir det andra avenyn!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Kerstin Karlsson

Hej bra att du gynnar mina gamla släktingar. Albert Thun startade rörelsen,han hade en son som avled när jag var 16år han var gift med min kusin Svea, dom hade också en lumphandel i Balingsta av han fick jag en ceriseröd klänning med svarta prickar. Lasse var en så snäll person, berättar mer senare.

2009-10-28 @ 08:02:36
Postat av: Anna

Jävla jackjävlar!:D haha men va fan nu slipper jag frysa i vinter iaf. Grattis åter igen till Pelle och Mia!<3

2009-10-28 @ 10:05:10
URL: http://annajosefina89.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0