Grattis älskling!!

Grattis älskade Robin på din 6 månaders dag♥
6 månader har aldrig gått så fort som nu..
Och jag kan inte heller förstå att man kan älska någon så fruktansvärt mycket..
För 6 månader förändras mitt liv, till det bästa liv man kan tänka mig..
ROBIN!!
Robin är mitt liv & mitt allt♥

Du är den finaste pojken som finns älskling!!




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ida Från Ulricehamn

Gud vilket sött kort =) Grattis till Robin på 6månaders dagen



Kram Ida

2009-10-14 @ 20:49:04
URL: http://idan.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis mormors lilla skarm troll Puss Puss <3 <3

2009-10-14 @ 21:45:31
Postat av: Angelica

Ja tänk så fort tiden har gått, det var ju inte så länge sen du hade jättekulan! Eller som du ringde och talade om att det var klart, att lille Robin var född... Helt galet, jag hinner inte med! :o)



Grattis på Robin och även grattis till er båda som fått en så underbar son <3

Puss på er! <3

2009-10-14 @ 23:29:24
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0